26 mai 2013

Cum sa iti personalizezi balerinii


Eu am avut niste balerini cumparati la oferta, cu funda marinareasca, dar din pacate nu mi-au prea placut, iar albul nu e o culoare pe care sa o pot purta, mai ales la pantofi,  la cat sunt de neatenta. Asa ca a urmat singurul lucru fireresc care ii putea face purtabili.

Materiale necesare:

-forfecuţă
-balerini albi
-creion
-pensulă
-marker
-culori acrilice
-lac spray

Am început să tai fundiţa cu mare grijă incât să nu tai şi balerinii.  


 Apoi am desenat cu un creion modelul care urma să fie pictat.



Cu culorile acrilice am început să pictez. În funcţie de efectul dorit puteţi dilua culoarea sau o puteti aplica nediluată.


Cu un marker permanent trasaţi contururile si creaţi detaliile.


 Apoi umpleţi spaţiile mai mari cu acrilic negru.


La final, după ce s-a uscat bine culorarea, preferabil a doua zi, daţi cu un strat de protecţie de lac mat spray.

Si acum imi iau zborul in balerinii mei noi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis