2 feb. 2013

noutati de toate felurile

Iar am ajuns sa imi neglijez blogul. Desi imi propun sa postez ba una, ba alta, cumva tot in urma sunt cu postarile. In ultimele saptamani am avut iar niste proiecte de amenajare al apartamentului nostru, si ca urmare suntem tot mai experti in proiectat de dulapuri si dulapioare dar mai ales in smirghelit, uleiat si vopsit.

Pe partea de handmade, in urma ultimului tutorial, am prins gustul jocului cu plastic reciclat si ca urmare am postat cativa cercei in magazinasul meu arabela.breslo.ro. Spre bucuria mea am si vandut deja o pereche si am avut astfel ocazia de a experimenta si o metoda de ambalare adecvata a cerceilor reciclati.
Ma declar multumita de rezultat si sper ca si clienta draguta care a achizitionat cerceii sa fie multumita in totalitate.


Cu ocazia finisarii mobilei de care va spuneam am petrecut mai mult timp la parinti si ca urmare a iesit la iveala copilul din mine asa ca va prezint : Arabela - unicorn de iarna

PS: Poza asta ar trebui sa o arat tuturor care ma intreaba cati ani am, cred ca e un raspuns frumos, nu ? :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis