4 dec. 2012

Astept ploi marunte de toamna

Toamna asta a trecut aproape neobservata. Parca ieri erau ultimele zile de vara tarzie in care m-am plimbat prin parc si am savurat razele tot mai lipsite de forta a soarelui, iar astazi deja m-am zgribulit de frig pe bicileta si am simtit mirosul iernii.

Unde a ramas toamna, aia urata si ploiasa pe care ma pregatesc sa o infrunt inca de la inceputul anului? Toata truda mea sa fi fost in zadar si sa nici nu apuc sa ma plimb cu umbrela mea vesela prin furtuni si ploi marunte? 

Nu stiu daca va mai amintiti, dar am inceput proiectul cu umbrela vesela inca din ianuarie, iar acum, cand in sfarsit l-am finalizat, ploaia se ascunde de mine. Toata nerabdarea mea se inghesuieste in fiecare dimineata la geam si spera sa pot iesi la plimbare cu umbrela care mi-ar face ziua mai senina.







Poate maine va fi vremea mai buna pentru umbreluţă !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis