1 mar. 2012

Clabucila & Mulkoghica

Astazi vă prezint plină de mandrie rezultatul şezătorii ţinute impreuna cu Hanako in Ianuarie.

Una bucata pestisor de aur mai autohton pe nume "Clăbucila"

Alta bucata pestisor de aur mai exotic numit "Mulkoghica"

Alina a venit cu ideea sa ne facem niste pestisori de aur care sa ne indeplineasca si noua mici dorinte, asa ca ne-am apucat de lucru impreuna. Am desenat, am facut şabloane (teren cam strain mie) si ne-am apucat de cusut amandoua la mine acasa.

Cum dupamasa a fost scurta si noaptea a napustit asupra noastra mult prea repede, am suspendat totul la stadiul de peşte cusut pe fundal cu buzunarase (Alina a inceput si valurile, dar cum ea are mai multa experienta, nu se pune ;) asa ca ne-am hotarat sa terminam fiecare separat cand avem timp.


Astfel am ramas amandoua curioase la ce face cealalta, si ne-am creat pestisorul personalizat fara a sufla un cuvant despre evolutia lor. Eu am incercat cateva cusuturi simple de broderie, Alina a creat nebunii si povestioare complexe scrise in limbi straine.

Ieri am reusit sa facem schimb de poze si sa stabilim numele pestisorilor. Numele de Clabucila e destul de clar de unde vine, numele Mulkoghica insa necsita putine explicatii. In coreeana "mulkogi" e cuvantul pentru peste format din mul = apa si kogi=carne, si pentru ca am vrut sa ii dam o nota comica si autohtona l-am denumit Mulkoghica.

Eu am inceout sa imi scriu dorintele si sa le pun in buznarele, la fel si Alina, iar acum asteptam sa vedem care pestisor e mai harnic, somnorosul meu dolofan sau coreeanul vesel. O sa va tinem la curent.

4 comentarii:

  1. waaaaaa, super! imi place grozav de mult! se pare ca nu ai vazut maiul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce simpatici sunt pestisorii, interesant e ca nu inoata in aceeasi directie( sa nu se ciocneasca dorintele voastre?), hehe...

    va doresc ca pestisorii sa va indeplineasca cat mai repede dorintele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce proiect dragut! Sa mai faceti.

    Arabela, te-am tagguit intr-un post, ar fi cool daca ai participa: http://www.cinnamoncloves.com/blog/2012/03/youve-been-tagged/

    RăspundețiȘtergere
  4. ...sublima inocenta se gaseste din plin in creatiile tale. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

AddThis