25 nov. 2011

Weekend relaxant la Sibiu


Dupa proverbul romanesc "prost sa fii, noroc sa ai" m-am trezit si eu fericita castigatoare a unei excursii la Sibiu cu cazare la hotel de 5 stele, concurs de parcare si jaloane cu masini si o plimbare prin imprejurimile Sibiului.

Parcarea laterala cu o dihanie de microbus m-a cam ingrozit la inceput, si dupa ce l-am vazut pe Marius claxonand si franand din greseala de cateva ori am zis ca nu ma bag, ca nu vreau sa se vada ca mi-a expirat permisul degeaba. Dar dupa cateva incurajari din partea lui mi-am luat inima-n dinti si m-am urcat la volan. Incet dar sigur am facut o parcare exemplara si nu mi-am revenit din uimire. Am renuntat la o a doua incercare caci nu am vrut sa stric buna impresie pe care am lasat-o, si nu m-a mai interesat deloc sa scot un timp mai bun :D

La muzeul Astra am avut parte de demonstartii ale mesterilor populari, si eu nu m-am putut abtine sa nu incerc cu manutele mele olaritul la roata olarului. De mult mi-am tot dorit sa incerc asta dar nu s-a ivit inca ocazia. Desi mi-am prins un pic piciorul cad am invartit roata nu m-am lasat distrasa de la ce am avut de facut si m-am jucat cu lutul umed. Din pacate nu am putut sa iau vasul creat ca amintire caci era prea umed, iar noi a trebuit sa plecam in graba.

La Cisnadie am vizitat Biserica si am avut parte de ghid care ne-a prezentat istoria bisericii prin tot felul de povestioare interesante.


Duminca am vizitat Muzeul Brukenthal si muzeul de istorie din Sibiu, iar dupamasa ne-am inceput drumul spre casa. Asa ca ne-am relaxat, ne-am petrecut, ne-am culturalizat asa ca acum suntem apti de munca si ne pregatim de zori pentru targurile din Decembrie.

Un comentariu:

  1. ce frumos!
    am fost intr-o tabara in clasa a 8-a la Cisnadie. Mi-a placut asa de mult :)

    foarte dragute poze!

    RăspundețiȘtergere

AddThis