16 nov. 2011

Ajutor ! Recunoasteti artistii ??

Dupa incheierea colaborarii cu Charity Gift Romania m-am pricopsit cu un colet cu diferite produse handmade de la mai multi artisti. M-am cam certat cu ei caci mie imi lipsesc din produsele mele iar cele care au ajuns la mine aratau ca vai de ele aruncate toate intr-o punga mare la gramada. Se pare ca eu nu mai am sanse sa imi recuperez produsele pierdute asa ca am vrut sa le returnez pe cele ajunse din greseala la mine. Dar surpriza, cand am cerut adresa la care sa le trimit produsele inapoi nu mi-a mai raspuns nimeni, nici pe e-mail nici pe facebook. Acum va cer voua ajutorul, daca stiti pe cineva care a colaborat cu Charity Gift si nu a primit produsele inapoi sau le recunoasteti cumva va rog sa imi spuneti sau sa le spuneti sa ma contacteze caci vreau sa le trimit proprietarilor ceea ce a ajuns la mine din greseala.





4 comentarii:

  1. Tare frumoase sunt lucrursoarele ratacite! imi pare rau si de ale tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce recunosc de la mine sunt un cercel si brosa aia din scoica. din foto :
    http://2.bp.blogspot.com/-JlMh3cNjrEk/TsQM9X9WnPI/AAAAAAAAHGc/mtecS4F919g/s1600/IMG_2071.JPG

    daca-s numai acelea, poti linistita sa le arunci, nu are rost sa te complici cu expedierea :). I moved on, si am trecut si peste nesimtirea unora.Si echipa de la Charity - ce-a fost si ce-a ajuns.

    merci oricum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Yupp, multe chestii sunt de la junkoteca aka georgiana toma.

    Pandativele rotunde cu fete sunt sigur de la cineva de pe Breslo, trebuie sa imi pice fisa cine. Btw, at trebui s apostezi asta si pe forum in "orice altceva".

    In a 3a poza e monstro-caracatita albastra cu rosu + stea verde care pare sa fie de la irnia moise: http://irinamo.blogspot.com/

    Degetelul tricotat tin poza 2 poate e al lui mady de pe breslo, stiu ca ea facea multe la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Georgiana Toma s-a confirmat,si se pare ca vreo jumatate din toate produsele sunt ale ei. Am gasit si stapana broselor cu personajele de poveste. Am postat si pe breslo poate se mai gaseste cineva.

    RăspundețiȘtergere

AddThis