14 apr. 2011

Work in progress cu muuult praf

Pentru targul de sambata si duminica am pregatit un panou cu cercei din creioane colorate. Asa ca am apucat sa imi folosesc din plin noua mea "jucarie"

Dupa un weekend in care am facut curatenie de primavara si ne-am bucurat de mirosul proaspat si curat din casa m-am trezit ca eu de fapt mai am de taiat si smirghelit la greu.

A urmat furtuna de praf colorat care m-a facut sa regret amarnic tot efortul depus in weekend pentru a sterge praful. Praf care nu se compara nici pe departe cu ce e acum la mine pe birou :(

Dupa o seara intreaga de inhalat creioane colorate am aratat destul de rau, dar totusi cred ca a meritat efortul, iar rezultatele le veti putea admira in weekend la Timisoara pe straduta care da din Piata Unirii spre Facultatea de Arte.
Ţineţi-ne pumnii sa avem parte de vreme bună, ca să nu am faţa asta chinuită degeaba ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis