4 apr. 2011

Revin din concediu

Weekend-ul trecut a fost unul prelungit, petrecut la munte, departe de agitatie si cotidian. Am reusit sa ma relaxez si sa ma odihnesc putin. Desi mi-am propus sa stau sa citesc, sa desenz si sa ma plimb mai mult, nu am reusit mare lucru, dar macar am dormit muuult, am jucat remi si am stat cu burta la soare. Si din cand in cand parca simti ca nu iti trebuie mai mult ca sa te simti bine.
Cat am fost plecata am aparut pe feminis.ro intr-un Top al designerilori artizanali. Asa ca ma puteti vota aici daca vreti si va plictisiti. Eu in general nu suport sa fiu nevoita sa imi fac cont undeva ca sa votez asa ca nu ma supar daca nu o sa am voturi si ma bucur de mica publicitate care mi-o ofera articolul in sine :).


Cu poze de la munte o sa revin probabil altadata, ca nu am apucat inca sa le procesez. Asa ca pe astazi va urez un inceput de saptamana placut si cu mult soare, ca de cand am tot asteptat sa vina primavara.

Eh, hai ca o poza doua poze de la munte tot am pus, ca altfel parca e prea chel articolul ;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis