20 apr. 2011

Cum să înfrumuseţăm un coşuleţ

Materiale necesare:
-coşuleţ împletit
-material textil
-foarfeca
-metru
-ac şi aţă
-panglica
-ace cu gamalie
-maşină de cusut


Se masoara diametrul interior, inalţimea si diametrul superior al coşuleţului. Apoi se decupeaza un cerc cu aprox. 1-2 cm mai mare decat diametrul interior. Se taie o fâşie cu lungimea egala cu diametrul exterior plus 2 cm iar laţimea aproximativ dublul înălţimii coşului.

1.Marginile laterale (latimea faşiei) le-am cusut cu masina cam 5 cm.
2.Apoi pe intreaga lungime am pliat materialul in asa fel incât capătul superior sa ajungă în dreptul locului in care m-am oprit cu cusutura facuta inainte.
3. Am cusut capetele impreuna in partea care a ramas necusuta, astfel încât sa avem un inel cu partea superioara a laturii desfacuta dar finisata.

Prin bucla creata la pasul 2 si pe care nu am cusut-o împreuna la pasul 3 putem sa bagam acum o panglica subtire sau un şnur decorativ.

1.Pentru a putea coase mai usor inelul de material de cercul decupat va recomand sa impartiti cercul in patru parti egale si sa faceti un semn , la fel procedati si cu inelul.
2.Prindeti inelul de cerc cu ace cu gamalie. Incercati sa faceti cutele cat mai egale cand le prindeti cu acele.
3.Semnele facute la punctul 1 vă vor fi de ajutor pentru ajustarea si impartirea egala a cutelor.
4.Se coase totul pe spate incet si cu grija.

Intoarceti husa astfel creata pe fata si bagati-o in coşuleţ. Indoiţi partea superioara peste marginea coşului şi legaţi strâns cu panglica.

Cam asta ar fi, sper ca aţi inteles ceva din explicatiile mele de croitoreasa neprofesionista. În rest nu imi ramane decat sa va urez Sărbători Fericite.

Un comentariu:

AddThis