22 mar. 2011

Tutorial reciclare cu tehnica servetelului

Deoarece in Arad se sarbatoreste saptamana pamantului, m-am gandit sa reciclez si eu ceva. M-am incumetat sa va arat cam cum functioneaza tehnica serveteluiui, dar am adaptat-o in functie de materialele pe care le-am avut acasa. Asa ca sper sa nu se supere expertii in domeniu si sa se ia de cap cand vad ce am facut, principiul ramane, iar cine vrea sa aprofundeze tehnica va investi si in adezivul corect. ;)

Materiale necesare:
-servetel decorativ
-doza goala
-adeziv
-liniar + creion
-culoare acrilica
-pensula
-foarfeca


Pentru a avea un grund omogen am vopsit doza cu acrilic alb. Va recomand alb pentru a scoate mai bine in evidenta culorile serveteluiu. Nu trebuie sa fie perfect acoperit modelul, ci doar atat cat sa nu mai fie deranjant de colorat.

Servetelul va fi taiat in functie de dimensiunile dozei si vom desprinde doar stratul superior, cel cu model, din cele trei existente.
Intindeti adezivul in mod cat mai egal pe doza. Lipiciul folosit de mine, in forma de spray se aplica usor si egal, dar totusi nu e probabil cel mai potrivit(cum spuneam am improvizat). Pentru aceasta tehnica exista adezivi speciali, dar se poate folosi in principiu si aracet, depinde mult de suprafata pe care trebuie lipit. Mai multe discutii pe tema aceasta gasiti pe Forumul Breslo

La final taiati surplusul de hartie.
Daca doriti puterti sa dati un strat sau doua de lac peste servetelul lipit pentru a-l proteja si a-i da rezistenta.

Spor la reciclat :)

Un comentariu:

AddThis