7 dec. 2010

A venit Moşu' si la mine

... dar nu am apucat sa fac poze mai repede :)

Chiar daca nu am fost tot anul cea mai cuminte sau cea mai harnica am avut noroc sa nu uite de mine. Asa ca am primit papucei de casa, caci cei pe care mi i-a facut mami anul trecut am reusit sa ii omor. I-am spalat la 90 de grade, si i-am scos cat pentru picioare de bigfood :(.Dar promit ca de astia o sa am mai multa grija.

Pe langa cutia cu bunatati am mai primit si o editie GoodHomes in care chiar au aparut decoratiunile mele. Nu am vrut sa scriu nimic pe blog pana nu am avut revista, pentru ca mi s-a parut ireal. Asa ca produsele cu care am participat la concursul Breslo, chiar daca nu au strans decat cateva voturi, au reusit totusi sa apara in revista. Asa ca de Moş Nicolae am stat si m-am bucurat, am hapalit prajituri la greu, si am scapat fara dureri de burta :) Tiramisu lu' mami chiar creaza dependenta ;)

6 comentarii:

  1. oh, a aparut deja revista? felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo! Chiar ma gandeam azi daca a aparut revista. Dar dupa ce am ajuns acasa :). Papucii de casa sunt f faini. Tiramisu....mmmm...mmmm

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Stefa! Esti foarte tare. Si ai primit cadouri tare faine. Sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere

AddThis