1 dec. 2010

Etichete pentru sapun si balsam

Da, da , stiu, am cam lipsit in ultima vreme. Dar am fost harnica si m-am ocupat in sfarsit de etichete pentru sapunuri si balsamurile de buze. Ce parere aveti, arata prezentabile ?

Mi-e intodeauna asa de groaza sa ma apuc de facut design-ul pentru produse sau carti de vizita. Dar pana la urma iese ceva cat de cat ok, si daca, de multe ori dureaza mai mult decat sa fac produsele in sine:P


Am reusit sa imbunatatesc si reteta pentru balsamul de buze, acum se poate purta fara probleme in buzunar. Lucru care mi se pare destul de important, caci eu imi port strugurelul tot timpul in buzunar, si chiar m-a enervat ca nu functiona sistemul de rotire. Dar acum e totul perfect. Inca nu sunt sigura daca ar trebui sa le fac ceva mai parfumate, caci am folosit uleiurile esentiale destul de rezervat, asa ca au doar un usor miros si gust de lamaie, menta sau ce am mai folosit. Ma bate gandul sa fac doua game diferite, una light si una strong. Dar mai vad eu, si in functie de feedback-ul pe care il primesc.

9 comentarii:

  1. foarte foarte tare-mi plac! bravo.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac extraordinar de mult! Felicitari din suflet!

    Sa vinzi multe multe multeee <3

    RăspundețiȘtergere
  3. siii mie imi plaaac!
    si mi se pare buna ideea cu acele doua game (light&strong) :-D

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare faine etichetele, si cele pentru sapunuri, si cele pentru balsamuri! La sapunuri parca vad si o povestioara pe spate? Sau e lista cu ingrediente? Mda..ingredientele..am dat clcik pe poza :D

    Mult spor la vanzarea lor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci de urari, ma bucur ca va plac :)

    RăspundețiȘtergere
  6. arata foarte bine. si etichetele si produsele.

    RăspundețiȘtergere
  7. super tare! de unde cumperi cutiutele metalice pentru balsamul de buze? sunt tare faine.felicitari!

    RăspundețiȘtergere

AddThis