4 oct. 2010

Excursie de weekend

Acesta e suvenirul meu de la targul de olarit "Relut", desfasurat in weekend la Timisoara. Mi se pare extrem de simpatic, si ce e cel mai fain la el e ca ciripeste, căci e de fapt o mica fluierişcă :D

Au fost expuse lucrari intereseante ale studentilor de la arte. Au fost mesteri populari, unii si-au aratat dibacia la roata olarului altii au vandut vase sau fluiere.


Insa cei mai multi au fost copiii. M-am simtit cam inhibata de atata pruncime, si m-am cam lasat intimidata, asa ca nu am apucat sa ma murdaresc si eu pana la urechi, desi tare mi-as fi dorit sa incerc si eu cum se invarte un vas pe roata olarului. Dar parca eram singurul om mare care s-ar fi batut cu ei pe un loc la roata, si nu am vrut sa se uite urat parintii la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis