4 aug. 2010

Colectionarul

Nu stiu daca v-am mai spus, da imi place la nebunie sa adun tot felul de lucruri. De la crengute la scoici, pietre etc. Am cutii intregi cu tot felul de obiecte naturale (de aceea si panica cand am gasit gandacii de paine).
Vara pe vremea asta imi place sa urmaresc vrabioarele. Vrabioarele au ca meniu special in perioada asta gandacii. Iar asa cum noi aruncam cojile de la seminte, asa lasa si ele in urma lor aripioarele si carapacele verzi.


Acum ca mi-am facut iar plinul cu aripioare fermecate sper sa ma apuc sa mai fac ceva bijuterii cu ele, caci a trecut mult timp de cand nu am mai folosit carapacele de gandac la fabricarea de medalioane. Poate o sa am timp dupa concediu.

Voi  colectionati ? Si daca da, ce va place in mod special sa adunati si sa tineti in cutii, sticlute sau alte recipiente?

PS: Ma gandeam sa fac o categorie cu miciile mele colectii.  Cum suna ? Credeti ca ar fi interesant?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis