7 iun. 2010

Gradina botanica de la Macea


Duminica am vrut sa savuram in sfarsit soarele, care s-a lasat mult asteptat. Asa ca, foarte spontan, am hotarat sa face o plimbare la Gradina Botanica de la Macea. Asa ca urmeaza o postare foarte verde, luminoasa si vesela.


Noi ne-am simtit foarte bine printre copaci de peste 250 de ani, chiar daca paream cateodata mici ca niste spiridusi in comparatie cu trunchiurile uriase.




Mie mi-a placut la nebunie sa descopar ciupercute si frunzulite si ganganii. Din pacate unele ciuperci cresteau prea la etaj pentru a face poze macro. o sa postez zilele viitoare doar pozele macro cu ganganiile din parc :)





Pe toata perioada vizitei noastre am fost urmariti de galagia facuta de ciori. Cred ca sunt cu sutele prin coroanele copacilor. La inceput era placut, dar dupa vreo 2 ore au inceput sa ma calce pe nervi, si am simtit o oarecare bucurie in linistea din gradina parintilor, unde ne-am petrecut restul zilei culegand capsuni si desfacand pastai de mazare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AddThis