14 iun. 2010

A fost si Street Delivery Timisoara


In weekend am fost la Street Delivery in Timisoara si m-am simtit minunat.

Desi am ajuns vineri abia seara la 8, tot am reusit sa intram in atmosfera minunata a strazii Mercy animata de lume vesela, clowni, si artisti. Am apucat sa fac cateva poze si sa imi amenajez standul. Desi cam obosita dupa o zi de munca am simtit ca o sa ma simt bine zilele ce vor urma.



Sambata ne-am trezit destul de greu, dupa ce , vineri seara am ajuns abia pe la 1 noapte acasa, si ca urmare am inceput ziua destul de buimaci. Drumul a fost mai aglomerat decat de obicei, parca toata lumea incerca sa ajunga in Timisoara. Am ajuns si am inceput sa ne aranjam frumos standul, cu tot dichisul, asa cum se cuvine pentru un eveniment sub tutela Carturestiului.

Dupa ce totul a aratat in asa fel incat sa ma pot relaxa, am inceput si eu sa dau ture pe straduta sa vad ce se intampla. Cu mersul meu de răţuşcă hotărâta am tropăit pe strada, am facut poze la parada broscuţelor la desenele pe asfalt facute de cei de la Plai, la masina pictata de Pisica Patrata, la restul panouril pictate de diferiti artisti pe care nu ii stiu, la fetele de la Cloud Factory, la workshop-uri, la lume si la căţei.






Cat timp am reusit sa il pun pe Marius de paza la stand am participat la campionatul de mimă, unde am si castigat o superba diploma care atesta clar ca am aptitudini de comunicare prin scalambaiere :D. Am mai facut si o poza cu un aparat Lomo cu obiectiv fisheye. Ametita cum sunt, bineinteles ca am uitat sa imi iau poza cand am plecat. Dezastru. Dar sper sa nu fie totul pierdut, astept acum sa vad daca reusesc sa o primesc cumva. O sa o postez cum fac rost de ea.


Am avut noroc ca Marius a fost cam anesteziat de la caldura si nabuseala de pe strada asa ca am putut sa imi fac de cap :P. Am gasit aici o poza panoramica foarte faina cu mine in timp ce jucam mimă. Sunt mult mai multe poze acolo, asa ca daca aveti timp si rabdare le puteti studia. Daca aveti ceva mai putin timp la dispozitie sau o conexiune mai slaba puteti sa va uitati la pozele facute de mine si puse pe picasa


Chiar daca au fost trei zile calde si obositoare eu tot m-am simtit minunat si cu siguranta nu o sa ratez Street Delivery-ul de anul viitor.

2 comentarii:

AddThis