10 mai 2010

Tutorial agrafa cu floare

Pentru ca a venit primavara si incep sa infloreasca toate eu va propun un tutorial inflorit

Materiale necesare:

-Agrafe
-Material textil: matasuri, voaluri, captuseli, etc.
-Foarfeca
-Calcator si/sau chibrituri/bricheta
-Ac si ata
-Margele, perle, cristale sau orice altceva ce va place




Incepeti prin a taia bucati patrate de material.
Pentru a obtine o forma cat de cat rotunda eu am impaturat patratelul de 3 ori pana am obtinut forma triunghiulara din poza.
Acum tineti varful in mana si taiati o forma de semicerc in asa fel incat triunghiul sa se transforme intr-o fasie de pizza :D


Daca am reusit eu sa explic in asa fel, incat voi sa intelegeti ceva, acum, dupa ce deschideti fasia impaturata, ar trebui sa aveti ceva ce seamana cu un cerc. Nu va faceti griji nu trebuie sa fie perfect. O rezolvam in urmatoarele etape :)


Acum repetati treaba cu cerculetele si faceti mai multe de dimensiuni tot mai mici.


In urmatorul pas trecem la artileria grea. Deci cei sub 18 ani au voie doar sub supraveghere, sa nu zica nimeni ca sunt de vina ca v-ati jucat cu focul :P


Incercati sa ardeti acum marginea cercurilor de material. Eu am observat ca unele se incretesc frumos cu calcatorul, altele cu foc direct, depinde de material. Cel mai bine e sa incercati si sa vedeti ce functioneaza in cazul materialului pe care il folositi. Unele materiale nu o sa se increteasca ci o sa ia foc direct(cu flacara si tot tacamul). Cand se intampla asta e cam iremediabil, asa ca preferabil incercati primadata cu resturile care au ramas din cerculete. Dar va rog sa fiti atente, mai ales daca aveti par lung, ca eu sunt destul de neatenta si adesea ma trezesc cu parul parjolit cand lucrez cu focul. So, be carefull, nu vreau sa am pe constiinta nici degetele nici freza nimanui.



Dupa ce ati incretit frumos toate cerculetele ne putem apuca de finalizare. Eu am folosit cateva margele de nisip. Cu ac si ata am cusut margelele de toate straturile florii si in acelasi timp si de agrafa. Indicat ar fi sa fie doua cusuturi separate, pentru ca atunci cand se destrama margelele sa ramana floarea prinsa de agrafa, dar recunosc ca mie mi-a fost lene sa fac doua cusuturi. Asa ca nu faceti cum face popa ci cum zice ca trebuie facut :P


In rest nu va ramane decat sa savurati primavara si sa va bucurati de agrafa voastra chic

Un comentariu:

AddThis