2 apr. 2010

Sarbatori fericite

Incep cu urarile de rigoare si niste poze vesele pentru a intampina primavara :)




Saptamana ce a trecut a fost aglomerata si m-a obosit asa de tare ca nu am mai apucat sa pun nici pozele de la targul din Timisoara pe blog. Oricum a fost obositor si targul in sine, desi parea vreme frumoasa , a fost totusi frig, si eu nu m-am imbracat suficient de gros ca urmare mi-a intrat frigu in oase de nu mi-am revenit pana luni.




Apoi am mai facut niste etichete smecheroase pentru un prieten, "dl Rosu", ca sa se inteleaga treaba cu "Vin Rosu din struguri albi" ;).



Si cu vinul inchei pentru saptamana asta si va urez inca odata Sarbatori Fericite si aveti grija cu excesele de pasti, ca dupa doare burta, va spun din experienta ;)

Un comentariu:

  1. Fie ca Lumina Sfanta a acestei mari sarbatori sa va calauzeasca pasii, sa va aduca sanatate si fericire care sa dainuie vesnic in preajma voastra!HRISTOS A INVIAT!

    RăspundețiȘtergere

AddThis