24 mar. 2010

La munte

In weekend am plecat la munte în speranţa că o să savurez si eu primavara. Din păcate, pana acum, soarele aparea doar in timpul saptamanii, cat am stat inchisa la birou. Dar gata s-a hotarat ca mergem cu prietenii la munte, stam cu burta la soare si lenevim. Toate bune si frumoase, dar cand am ajuns, zapada era asa mare ca nici nu am reusit sa urcam cu masina pana sus la cabana. Asa ca, de caldura in excess nici vorba, si nici aer de primavra parca nu a fost. Totusi spre duminca s-a mai incalzit si au inceput sa se topeasca zapezile si sa miroase a primavara. Ne-am plimbat si noi un pic si am facut poze la drumul pe care am umblat, si care arata mai mult a râu decat a potecă. Dar a fost placut, soarele ranjea la moi si bocancii ne-au aparat cat de cat de mlastineala prin care tropaiam.







Pretextul excursiei a fost ziua de nastere a doi dintre prietenii cu care am plecat. Asa ca va arat si cate ceva din personalizarile facute cadourilor lor. Sper ca s-au bucurat cel putin la fel de mult cat mi-a facut mie placere sa desenez ;)



2 comentarii:

AddThis