3 iun. 2009

Am fost si eu la targ cu talc ...

... si acum incep sa imi revin :))
Sambata am fost la Târg cu tâlc 3, primul din Bucuresti la care am participat. Ce pot sa zic, a fost foarte obositor, e totusi lung drumul si cum am plecat vineri seara din Arad si am venit inapoi in noaptea de sambata, am ajuns acasa duminica dimineata si chiar am avut impresia ca nu sunt asa obosita. Asta pana in momentul in care am dat de pat. Din acel moment, adica vreo ora 11.00 pana seara la opt am dormit fara sa ma mai intorc de pe o parte pe alta :)).
Ma bucur totusi ca am luat hotararea sa merg, am cunoscut multi oameni fain, pe unii ii stiam virtual, pe altii i-am descoperit acolo. Ar fi fost si mai fain daca nu eram asa zombi, ca parca nu am vorbit cu oamenii pe cat mi-as fi dorit, dar poate recuperez la Fabrica de handmade :D


cerceii mei si o viziune de ansamblu din stanga noastra:

Toot si standul meu in fundal:

intariri de pe frontul de vest :P origami "Musai"

"Buburuze" yay, in realitate arata si mai bine decat pe net :D

Elena-artistyle clienta mea pe breslo care mi-a dat sfaturi pretioase pt incepatori :D

Doamna Ana Ponta pe care am vazuta anul trecut la TV si acum am avut onoarea sa o cunosc pe viu, si e foarte, foarte simpatica :D

Cercei Biba Bijou

Las but not least :D Burb


Cam atat de la targ :D

Alte noutati ar mai fi ca s-a lansat revista AField Magazine in care am si eu onoare de a avea prezentate doua papuşo-sculpturi realizate din fimo si pasla

Ah si era sa uit, am comandat si eu in sfarsit niste insigne de pe net cu desenele mele. Am fost asa fericita ca au ajuns vineri, numai bine pt targ :D. Poate fac niste poze mai tarziu si le postez.

Un comentariu:

AddThis