23 mar. 2009

Fimo cercei & more

Saptamana trecuta am fost harnica, atat de harnica ca nu am apucat sa fac poze pana acuma. Am facut la fimo de numa,tot felul de bratari, cercei , brelocuri si o gramada de margele . Pentru www.fengshui-market.ro am avut o comanda mai mare de cercei cu simboluri fengshui care o sa apara in curand pe site :D.







Pe breslo am pus la vanzare lana de merinos netoarsa colorata de mine, pentru cine vrea sa se apuce de facut pasla. Sper sa reusesc maine sa pun un tutorial despre cum se fac margele de pasla.

4 comentarii:

  1. Uite: http://www.etsy.com/treasury_list.php?room_id=47820 :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hey stefa, you're doing a great job here. my blog givaway is all set up, I invite you to come and enter.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte ingeniosi cerceii, felicitari si vanzari cat mai multe!

    RăspundețiȘtergere

AddThis